Viser søkeresultater 1 til 10 av 24

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Erstatte t4 med ren t3 ?!

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Jeg hadde all dialog med sykehuset min far lå på i månedene før han døde. Det er tøfft å være den som vet mest og forstår det som blir sagt og allikevel føle at man har ingen mulighet til påvirkning.

Ta vare på deg selv i dette også
    Tak!
    Kære Blondie, det har da været en smertefuld oplevelse.

Men tak for dit svar. Det første, jeg tænkte, da jeg læste det, var at det måske er bedre bare at skifte læge ... For vi er jo i udgangspunktet ikke engang enige om, at der er tale om en kombinationsbehandling

Dog, ved nærmere eftertanke tror jeg, det bedste vil være at hun får medicin fra Skanderborg og så supplerer med thyroid eller omvendt

For det er indlysende, at hun har brug for meget mere t3 end det, hun kan danne selv. Men Lio'en tåler hun dårligt - får mavesmerter - så den er ikke god nok, selvom det ser ud til, at både fordøjelsen og humøret er lettet noget i dag!

Lægen og sygehuset har givet dårlige instrukser - det må vi holde os til i første omgang, og så i næste omgang skifte medicin

Så pga af thyroid'en bliver jeg nok nødt til at få hende til at rykke over i privat regi. Men det lyder nu ikke til, det bliver helt så svært som jeg troede at få hende med til det Det er nok takket være Lio'en, ondt i maven eller ej. Det er nemmere at overskue tingene med mere t3 i skroget ... Så først på medicin fra Skanderborg, og så til raffinementerne

Har lige set min mors blodprøve i dag - her et lille uddrag:

Tsh 0,11 (0,30-4,00)
    thyroxin 22,4 (12,8-20,4)
    trijodthyronin 1,65 (1,27-2,79)

....så det er jo tydeligt, at der er GODT NOK IKKE meget t3 at holde fest for!

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 01-09-10 kl 22:03 Begrunnelse: tilføjelse

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn