Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
30-08-10, 19:45 #4
Jeg læser nu, at
"Da Eltroxin har en lang halveringstid kan denne med fordel erstattes med Liothyronin i 3 uger, således at pt. kun er helt substitutionsfri 2 uger inden 131I scintigrafi og evt. 131I terapi."
Det er i forbindelse med kræft i skjoldbruskkirtlen.
http://www.aarhussygehus.dk/om+%C3%A...ruskkirtlen%29
Men hvorfor udsætte nogen for det, når man kan blive fri? Og hvorfor ikke informere ordentligt, hvis det er denne fremgangsmåde, man har tænkt sig? Det kunne jo være en overgangsordning, indtil min mor får medicinen fra Skanderborg ... Men hvis lægen mente, det var så vigtigt hurtigt at blive ffri for Euthyroxen for enhver pris (og hun er plaget, kan jeg garantere jer for) så kunne han jo ha' lavet en hastesag ud af det hos Lægemiddelstyrelsen ..
Nej, jeg forstår det ikke
Redigert: Med hensyn til thyroid, så ville jeg SÅ gerne ha', min mor blev bruger af det i stedet. Men hun tør ikke fordi hun så vil mangle en læge i ryggen. Medmindre, hun går ud og finder sig en privat praksis, men det sker vist ikke, før der kommer en yderligere forværring. Det er altsammen faktisk FOR spændende :(Sist endret av Nielsigne; 30-08-10 kl 19:48 Begrunnelse: Tilføjelse

Svar med sitat
Bokmerker