Det er ikke sikkert du kommer langt med Norsk Pasientskadeerstatning, men jeg håper du orker uansett. De TRENGER å vite at vi blir holdt syke gjennom direkte feilbehandling. Kun gjennom å klage kan vi få snudd dette slik at stoffskiftesyke kan komme til legen(e) og få en anstendig og individuell behandling.

Ellers - sørg for å få utskrift av prøvesvarene dine og merk av hvilke verdier du har når du føler deg bra og når du føler deg dårlig. Dette gir deg "skyts" til seinere om du kommer i den situasjonen at legen av en eller annen grunn vil skru medisinen ned.

Personlig tror jeg ikke noen spesialist vil hjelpe deg sålenge du responderer bra på levaxin og du ennå ikke har funnet en stabil dose. Men det er min mening, da. Jeg synes dere bør legge en opptrappingsplan og se når trivselen din og ft4 når et bra område. (Antakeklig et sted over midten av normalområdet.) Dersom det da ennå gjenstår symptomer/problemer så har du antakelig større nytte av en spesialist.

Pregnenolone er byggesteinen til flere av kroppens hormoner og tilskudd er fint når man kommer litt opp i årene eller sliter med binyrene (som det viser seg at flere gjør når man starter på erfa i stedet for levaxin). Det har også ofte positiv virkning på brainfog. Det var skisseversjonen.... Det finnes mer om du søker på forumet.

Lykke til. Husk å følge med jernnivået også. Det er også ofte lavt hos stoffskiftesyke.