Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
30-08-10, 12:18 #10
Sv: Første møte med nav - trenger hjelp!
Herregud, jeg har jo helt glemt å svare dere her inne! Tusen takk for mange gode tips!
Jeg har vært og snakket med NAV, og de var veldig imøtekommende og greie! Fikk beskjed om å søke om arbeidsavklaringspenger, så nå i dag har jeg sendt inn søknad etter å ha fått en attest fra fastlegen min. Han er virkelig verdens beste lege! Om noen der ute fra bergens-området leter etter en ny så kan jeg gi dere et tips ;)
Jeg hadde ikke moren min med inn, og det var like greit. Hun jeg snakket med var veldig snill. Men just for the record så har muttern bein i nesen som bare det! Hehe!
Nav nevnte forresten at siden jeg var under 20 år så skulle jeg kunne få et tilbud av de uansett. Så det høres bra ut vel?
Ellers har jeg etter sist gått opp til 50mg. Føler meg mye bedre i humør nå. Gikk rundt i byen etter å ha vært hos legen og bare smilte. Bare fordi jeg er så glad, og det er deilig å føle seg sånn! Ellers er jeg fortsatt trøtt og sliten, men kjenner at formen stiger. Gleder meg masse til å kunne få meg en jobb og en hverdag. Morsomt at du skriver at jeg skal gå inn på iherbs.com, for jeg kjøpte rikelig med D-vitaminer og Acai-bær-kapsler derfra for to uker siden. Kan være derfor jeg er så glad? Også har jeg gått på B-vitaminer for mangel på B12 siden juni. Men hva er dette pregnenolone du nevner?
Ellers vil NAV sende meg til spessialist, men fastlegen ser ikke noen grunn for dette siden vi vet at det er hypotyreose som følge av thyroditt, og vi har startet behandling for dette. Men han sier at om det er noe jeg ønsker, så skal han selvfølgelig henvise meg. Jeg aner ikke. Hva sier dere?
Jeg driver også og vurderer dette med Norsk Pasientskadeerstatning. Men hvor langt kommer man med noe sånn?
Jeg er forresten ikke sykemeldt, Pebles. Jeg er arbeidsledig :-) Må bare nevne at jeg er glad for at et slikt forum eksisterer! Hva skulle man gjort uten?!Jeanett Elisabeth. Har jeg lavt stoffskifte?
Lignende tråder
-
Hei. Trenger hjelp
Av Månelys i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 26-10-08, 20:10 -
Trenger råd/hjelp.....
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 37Siste melding: 09-01-08, 15:33 -
Hjelp! Møte med nav og lege
Av vødrun i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 11-10-07, 15:25 -
Første møte med enokrinologen...
Av Line i forumet Hos legenSvar: 7Siste melding: 03-11-06, 19:27 -
Mitt første møte med en PC
Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 06-07-06, 21:48

Svar med sitat
Bokmerker