Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
26-08-10, 11:56 #3
Sv: Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Jo, det kan det.... Det er jo det samme en rask kirtel ellers selv producerer. Kun hvis kirtlen producerer for meget, kan man tale om "bivirkninger" (hyperthyreose). Altså pga. mængden. Ikke sammensætningen.
Det ville ellers lyde helt ved siden af, hvis vi sagde at f.eks. mavesyre har bivirkninger, eller thyreoideahormoner giver bivirkninger? Man kan derfor ikke betragte Thyroid som man gør ved et tilfældigt, konstrueret syntetisk medikament, der måske har bivirkninger eller måske ikke. Man kan ikke ikke tænke på Thyroid på samme måde som man tænker på f.eks. panodil. Det er vidt forskellige principper, der ikke kan blandes sammen. Thyroid er en hormon-erstatning, Levaxin er syntetisk hormon-behandling og Panodil er et lægemiddel.
Når egenproducerede thyreoideahormoner ikke kan skade urinblære (andet end ved en tilfældig sekundær tilstand forringende alle organer pga. hormon-underskud/mangel), kan Thyroid heller ikke skade, da Thyroid svarer til egenproducerede thyreoideahormoner.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
uutoimmun variant av lavt stoffskifte uten utslag på antiTPO
Av mojavi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-10-09, 19:31 -
Kan så liten doseøkning virkelig gi så store utslag?
Av Sofiemor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 24-03-09, 22:05 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker