Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
26-08-10, 11:35 #1
Kan Erfa gi bivirkninger som gir utslag på urinveiene?
Jeg har jo, som kjent alltid hatt en viss skepsis til legemidler, uansett hva, men kanskje ikke fullt så skeptisk til det som er naturlig fremstilt. I det siste har jeg lurt på om medisinene jeg tar kan gi negativ innvirkning på urinveiene ettersom jeg ikke blir kvitt urinveisinfeksjonen. Kan jo lure på om det er en urinveisinfeksjon av "den vanlige" sorten også fordi de ikke finner noen bakterieoppvekst... Det er urinblæren min som sliter i mitt tilfelle med "spreng" og ubehag som ikke gir seg og jeg har ikke vært plaget av noe av dette etter jeg startet med Erfa.
Jeg har aldri vært tilhenger av svinekjøtt og spiser det ikke selvom det roses opp i skyene når det kommer til hvor magert og fint det er om man ikke ønsker legge på seg
, og Erfa'en er jo fremstilt fra svin etter hva jeg har skjønt og lest.. Kan da kroppen min reagere på Erfa-medisinen?
Noen som kjenner til dette? Jeg har ikke fått noe pakningsvedlegg til Erfaen så jeg kjenner ikke til bivirkningene må jeg innrømme, men noe negativt må denne medisinen også ha, den kan jo ikke baaare være positiv?
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bivirkninger/overdosesymptomer på Erfa?
Av Sonja Midtlien i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 06-08-10, 20:49 -
uutoimmun variant av lavt stoffskifte uten utslag på antiTPO
Av mojavi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-10-09, 19:31 -
Kan så liten doseøkning virkelig gi så store utslag?
Av Sofiemor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 24-03-09, 22:05 -
Neo-mercazole: bivirkninger
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 34Siste melding: 09-02-07, 22:10

Svar med sitat
Bokmerker