Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
23-08-10, 10:38 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hei Vigdis!!
Jeg ble skikkelig varm etter en stund på thyroid, ja, og filosoferte vel over om det kunne ha noe med den deirekte tilførselen av T3 å gjøre, og trappet litt ned og la til litt T4 for å få denne litt høyere.
Jeg er iallfall ikke verre!!
I dag tar jeg 2,5 a 60 mg= 150mg Thyroid +25mg Levaxin.
En må ha bak øret at T4 blir konvertert en dag.....
Vigdis, jeg er nok ikke der jeg skal være dosemessig, kjenner jo det, men prøver samtidig kun en fysiologisk dose HC, så får se tiden litt an.
Dere, har dere tenkt å ta nye spyttprøver for å "skille hummer og kanari"??
Jeg er nok forferdelig treg til å ""lære"" medisinering, men tenker litt på evnt. å se hvor kortisolnivået ligger, for da kan en kanskje konsentrere seg om stoffskiftemedisin?
Dette er vanskelig, for mange symptom har de jo felles disse kjertelmanglene våre.
Klem.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker