Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
21-08-10, 17:21 #19
Angående Hertoge, så vet jeg ikke priser, men vet at det er dyrt. Mange som går på Balder bruker fort 10-20 000 på første året, tester, medisiner, selve legetimen etc. Jeg antar at Hertoge (men jeg vet ikke) kanskje ikke blir så veldig mye mer enn 20 000, fordi du vil ikke gå der så ofte. Vet noen om han har ett nett sted med prise rog adresser, Anisa, vet du?http://www.hertoghe.eu/abstract/abst...combination-o/ var stedet jeg fant.
Nå så jeg spørsmålene Hertoge vil at du svarer på når du kommer til konsultasjon: http://www.hertoghe.eu/uploads/media...ENSIVE_ENG.pdf
Og her kan du se hvordan du bestiller time. Da går det an å spørre hva det koster. Mener noen på forumet som har vært hos ham sa at medisninene han foreskriver er rimeligere ved kjøp på apotek i Belgia enn om du lever resepten her til lands. Så om du foretar denne reisen, sett av tid til apoteket etterpå!
Her på forumet kan du blant annet lese om Hertoge her, hvor Lulu forteller om konsultasjon. Her er en annen tråd om Hertoge. Han har skrevet en bok, "Det handler om homoner". Ett eller flere bibliotek har den i Norge, den kan fjernlånes fra det biblioteket som har den. Håper du kommer et sted hvor du kan få hjelp. Det høres tøft ut, slik du beskriver detSist endret av Vigdis; 21-08-10 kl 18:11 Begrunnelse: tillegg
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Jeg er ved at være desperat.
Av Ditte i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 08-08-10, 10:49 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 26-04-10, 14:08 -
Hashimoto's. Desperat rop om hjelp
Av johanne72 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 26Siste melding: 14-03-10, 12:28 -
hei,mann med lavt stoffskifte
Av tommy i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 3Siste melding: 06-03-10, 23:19 -
Mann på 22 år med høyt stoffskifte.
Av aesthetics i forumet Høyt stoffskifte hos mennSvar: 16Siste melding: 23-02-10, 18:35

Svar med sitat

Bokmerker