Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
17-08-10, 15:38 #1
Info til lege og Armour/Erfa/kombinasjonsbehandling
Hei,
Min lege ville gjerne ha info om alternativer til Levaxin i form av Armour etc. Jeg har nå fått Norsk Thyroidea forbund til å sende henne dette.
Men nå leser jeg her på nettet at dere snakker om Erfa og ikke Armour lengre. Er dette dette det samme? Bare lettere tilgjengelig?
Er det noen som har noe mer info som jeg kunne tatt med til legen i morgen ang kombinasjonsbehandling Levaxin/Erfa? (Armour)? Jeg tror ikke hun har fått infoen før jeg kommer dit og jeg føler meg elendig for tida. Er trøtt, trøtt, trøtt.
Jeg prøvde meg på Nature Thyroid alene uten legehjelp i fjor sommer og gikk rett i dørken, så nå vil jeg prøve med profesjonell hjelp. Hadde nok for liten dose.
Legen er veldig postivt innstilt til å hjelpe med med dette, men hun ønsker informasjon om hvordan en skal gjøre det. Noen som kan hjelpe meg med info evt finne en link på forumet? Bruker for tiden 150 mcg Levaxin og 20 Liothyronin.
Takknemlig for svar
Pga feil ble jeg medisinert først høsten 2006, blodprøve jan 2001 viste hypo, men ble ikke fulgt opp. Nå: 150 Levaxin 20 Liothyronin
Jeg har slitt med lavt stoffskiftet ihvertfall siden år 2000...
Lignende tråder
-
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Kombinasjonsbehandling armour og levaxin.
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 28-06-07, 10:20 -
Info. om Armour!
Av Nett i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 07-11-06, 21:11 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02

Svar med sitat
Bokmerker