Vigdis! Det er så flott at du føler deg bedre og at du har gått ned på all binyrestøtte. Det er også inspirerende å lese om!!!

Ja, jeg tror den eneste måten en finner riktig dose er å prøve og feile. Jeg har heller ikke en veldig sensitiv kropp i den forstand at jeg merker godt når jeg gjør endringer i dose enten opp eller ned. Det tar tid og jeg skjønner ikke før etterpå hva som har skjedd.

Det med lightening prosess er noe jeg tenker på en gang i blant, det er en besnærende og fristende tanke, men har lest mye negativt der mange hevder de ikke har fått hjelp, samt kritiske røster mht langtidsutsiktene.

Men det som er sikkert er at tankene våre styrer mye av det fysiologiske, jeg klarer jo å gjøre meg selv svimmel bare ved tenke på visse scenarier (binyrerespons). Og psykens påvirkning på binyrene er jo ganske udiskutabel, så jeg har ikke lagt det helt på hylla ennå, men som du sier, må man tilpasse behandlingen til lommeboka. Derfor begynner jeg på yoga til uka, det var det som passet best mht nærheten til hjemmet og tidspunkt. Vurderte Qi gong, men måtte reise tvers over byen, det orker jeg ikke slik formen er nå.

Ha en fortsatt flott dag og gratulerer med framgang. Håper du finner litt mer ut av thyroiddosen. Dette er et stort eskperiment