Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
11-08-10, 00:28 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet

Vel, det gikk ikke så bra dette, Anisa og dere andre. - Altså å redusere binyrestøtten. Ikke mange dager, men føler meg elendig. Ekstremt svimmel og er uten energi. Fikk tilbake symptomer som jeg ikke har hatt på flere måneder som øresus, smerter i leggene og stivhet i ansiktet (fører dagbok).
Skjønner at det kan være tilfeldig, men tror ikke det likevel. Gjorde det nok for tidlig, og endrer "prosjektet" for å ikke bli verre.
Jeg mener at jeg trenger den mengden binyrestøtte jeg hadde, jeg må bare bytte typen. Dvs fra 7-keto over til pregnenolone, men jeg må gjøre det på den måten av jeg øker pregnenolone som erstatning for 7-keto, ikke bare redusere 7-keto som jeg har gjort de siste dagene. Skjønner ikke at jeg kan gjøre det annerledes pr i dag??? Har hatt behov for oppunder 50 mg hc bare for å holde meg oppegående. Litt skuffet over at det ble slik, men tiden er ikke inne ennå. Kroppen sa vel ifra.
Så nå tok jeg meg nettopp en ekstra 25 mg pregnenolone. I praksis har jeg nok nesten halvert 7-keto, så jeg tar en halv pregnenolone ekstra for å kompensere, tror jeg... tenke tenke...
Ser av kommentarene over at dere opplever at pregneolone virker ganske raskt..
Jeg har bestilt denne Adrenal Stress End, Pebles, prøver den istedet for binyreekstraktet jeg har brukt så langt. Men ser at de inneholder omtrent det samme da... Din har litt mer binyreekstrakter, kanskje..? Etterpå la jeg merke til at denne bloggeren (som det er link til her inne på forumet) http://binyre.blogspot.com/ har hatt best effekt av noe som kalles Sub Adrene (dråpeform). Fant det på nettet, feks her: http://www.vitaherbhealth.com/produc...upplements=129 Verdt å prøve? Forresten har jeg søkt og søkt etter måter å handle Isocort på fra USA, men det synes vanskelig. De fleste nettbutikkene sender ikke produktet til Norge, og har funnet noen som muligens gjør det, men da til blodpris.
Ja, nå ble det et lite skritt tilbake, håper å komme meg igjen ganske snart
Godnatt
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker