Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Hvis du virkelig har mycoplasma, tror jeg ikke det holder meg hvetegress og kollodialt sølv.

En jeg kjenner meget godt, hadde mycoplasma i lungene i lang tid, var meget syk og måtte gjennom flere antibiotikakurer før vedkommende ble frisk etter over ett halvt år. Vær forsiktig så ikke denne alternative behandlereren leker for mye med helsa di! Noen ganger er vi nødt til å ta antibiotika. Ikke alle behandlere er villige til å se det. Om du har blodprøvesvar som viser mycoplasma, ville jeg gå til fastlegen med prøvesvarene. Søk litt på nettet om mycoplasma, ikke bare på alternative steder, slik at du selv kan danne deg en oppfatning. Jeg hadde mycoplasma i lungene en gang, og det var ikke morsomt, jeg var dårlig lenge. Og ja, det kan ta lang tid å bli frisk. Enda lengre tid tar det om du lar en uvettig person "behandle" deg
Skjønner tankegangen din, men han er utdannet lege, og har lang fartstid og følger med i forskning og utvikling
Han skriver også ut antibiotika til pasienter som trenger det.

Finn: Ja, veldig rart at syntetiske medisiner favoriseres.. Det beste er vel hvis det naturlige fungerer!
Ser jo bare hvor tungvint det kan være å få Melatonin -sønnen min har autisme og søvnproblemer bl.a. og måtte prøve noen andre ting før legen var villig til å skrive ut Melatonin. Eneste som fungerer!