Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
02-08-10, 18:41 #17
Sv: Litt bekymret for hva som skjer i kroppen
Hvis du virkelig har mycoplasma, tror jeg ikke det holder meg hvetegress og kollodialt sølv.
En jeg kjenner meget godt, hadde mycoplasma i lungene i lang tid, var meget syk og måtte gjennom flere antibiotikakurer før vedkommende ble frisk etter over ett halvt år. Vær forsiktig så ikke denne alternative behandlereren leker for mye med helsa di! Noen ganger er vi nødt til å ta antibiotika. Ikke alle behandlere er villige til å se det. Om du har blodprøvesvar som viser mycoplasma, ville jeg gå til fastlegen med prøvesvarene. Søk litt på nettet om mycoplasma, ikke bare på alternative steder, slik at du selv kan danne deg en oppfatning. Jeg hadde mycoplasma i lungene en gang, og det var ikke morsomt, jeg var dårlig lenge. Og ja, det kan ta lang tid å bli frisk. Enda lengre tid tar det om du lar en uvettig person "behandle" deg• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Pingvinen i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 13Siste melding: 12-03-12, 14:09 -
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
Discoverer of Low Dose Naltrexone, Dr. Bernard Bihari
Av Mod i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 10-02-12, 18:21 -
Low Dose Naltrexone - andre som har forsøkt det?
Av evelin i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 0Siste melding: 03-02-12, 07:33 -
lavt stoffskifte = fibromyalgi??
Av mojavi i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 7Siste melding: 24-10-09, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker