Viser søkeresultater 1 til 10 av 339
Tråd: Blondies bok
Threaded View
-
02-08-10, 13:45 #8
Sv: Blondies bok
Har nå vært på en ukes ferie, og har kun en uke igjen før jeg skal tilbake i aktiv sykemelding igjen. Generelt opplever jeg liten bedring etter at jeg begynte på Erfa. Jeg tror dosen er for liten, men tør ikke øke enda pga binyrene.
I dag har jeg tatt meg på tak og spist frokost i senga
Grunnen til det er at jeg har blitt anbefalt det av legen på Balder pga mitt lave kortisol nivå om morgenen, slik at kroppen liksom får et spark til å sette i gang. Det hører med til historien at jeg alltid har vært flink å spise frokost, men mens jeg har vært i ferie og sykemelding ligger jeg gjerne å sover til kl 11
La meg å sov igjen etter denne sengefrokosten og kom ikke opp før kl 12, men hjernen kjennes ganske klar i dag hvilket er deilig.
For tiden tar jeg følgende tilskudd:
*vitamin B
*vitamin D
*omega 3, 6 og 9
*digestyme
*magnesium
*selen
*probiotika
*mulitvitamin
Venter fortsatt på vitamin E og C samt Barbasco plus. Skal også begynne med "rekeskal"l
(glukosamin), men dette tenkte jeg å lure fastlegen til å skrive ut på blåresept, med tanke på at jeg har begynnende håndartrose påvist.
Klarer ikke enda å være flink nok med kosten. Sprekker på dette med lakris og andre søtsaker på kvelden...bare MÅ ha det. Har opplevde dette tidligere også med hypothyreosen, det er som om jeg bare må bli litt friskere før jeg klarer å bli flink nok med kosten. Likte så godt tråden til Jeanette78 https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10647 at jeg har bestemt at det eneste jeg trenger å være flink til nå er å ikke stille for store krav til meg selv...derfor blir det "babysteps"
Fortsatt god sommer til dere alle

Svar med sitat

Bokmerker