Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
29-07-10, 21:07 #1
IVF behandling og autoimmun sygdom
Hej.
Jeg er i behandling for barnløshed og har 3 gange fået lagt fine æg tilbage uden at blive gravid. (har forsøgt i 4 år) :(
Jeg har for lavt stofskifte, men det er velreguleret. Får taget blodprøve en gang om måneden på et endokrinologisk amb.
I foråret fandt jeg ud af jeg har TPO antistoffer, som er en autoimmun sygdom. Når jeg læser om autoimmune sygdomme, tyder det på at mit immunforsvar et meget aktivt -og måske derfor ægget ikke sætter sig fast, måske kroppen tror det er et fremmedlegme, når det har været ude af kroppen? (jeg gætter kun)
Går i offentlig fertilietes behandling, men er ved sidste forsøg, så derfor har vi snakket med en privat klinik -og de er mere villige til at give medicin som dæmper mit immunforsvar. Er ligenu i dialog med den offtenlige klinik omkring dosis af prednison/prednisolon eller Medrol, men de er ikke særlig lydhør!!!
Er der nogle derude som kender til autoimmune sygdomme og IVF, syntes det er umuligt at finde noget på nettet.
Venlig hilsen Libber
Lignende tråder
-
Autoimmun tyreoiditt
Av Maia i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 20-10-14, 14:45 -
”Kronisk autoimmun atrofisk thyroiditis”
Av akas i forumet Autoimmune sykdommerSvar: 97Siste melding: 18-11-13, 10:00 -
Addison`s sygdom?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 14-12-09, 22:29 -
Hypothyreose og hjerte sygdom
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 0Siste melding: 23-03-09, 14:38 -
Forbigående autoimmun thyreoidea sykdom???
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 03-06-06, 00:32

Svar med sitat

Bokmerker