Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
07-05-10, 16:25 #1
Lavt stoffskifte, Fibromyalgi/CFS. Legen har satt meg på LDN - low dose naltrexone
Hei!
Jeg er ei jente på 28 år, 1 barn, hjemmeværende
Har nettopp fått hjelp for mine 'plager', måtte til en lege i nabofylket som er utdannet naturlege i tillegg..
Fastlegen sluttet å ta prøver og sjekke opp symptomer for en del år siden, jeg måtte bare innfinne meg med situasjonen.
Men det synes jeg er uholdbart iallefall siden jeg har barn (som er funksjonshemmet)
Den nye legen lyttet, tok 'bøttevis' med blodprøver og diverse.
Fant at jeg var lav på B-vit, jern og en hel del andre mineraler som kroppen trenger for å gå rundt.
Han satt meg på Levaxin og Liothyronin, har ikke tatt det så lenge så føler ikke jeg tør å si så mye om virkningen enda
Han har også satt meg på LDN - low dose naltrexone for endel andre ting.
Satser på at ting blir bedre
Oida, ble litt langt, men
Litt bekymret for hva som skjer i kroppen. Perifer vev resistens mot thyroid hormon og fibromyalgi/CFS. Armour fra aug'10
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Pingvinen i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 13Siste melding: 12-03-12, 14:09 -
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
Discoverer of Low Dose Naltrexone, Dr. Bernard Bihari
Av Mod i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 1Siste melding: 10-02-12, 18:21 -
Low Dose Naltrexone - andre som har forsøkt det?
Av evelin i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 0Siste melding: 03-02-12, 07:33 -
lavt stoffskifte = fibromyalgi??
Av mojavi i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 7Siste melding: 24-10-09, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker