Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
21-07-10, 18:27 #7
Sv: Dere som vellykket har gått ned + 10kg
Har flere ganger gått ned i vekt...hvilket betyr at jeg ikke har klart å holde meg der...Den ene gangen på pulver=450 kcal/døgn (anbefales IKKE). Den andre gangen med små hyppige måltider og jogging 3 ganger per uke.
Trening er etter min oppfatning et must, det samme gjelder mye vann og hyppig spising. Ved begge anledninger gikk jeg ned 17 kg, svangerskap og fødsler har forstyrret det å holde vekta, men mest av alt lavt stoffskifte. Har slanket meg parallet med andre, og skal si at jeg har måttet jobbe MYE mer for å oppnå ønskede mål. Men så har jeg vært underdossert i mange år, også under slanking. Så det jeg forsøker å si er at du må sørge for et velregulert stoffskifte før du starter med vektreduksjon, ikke minst med tanke på å holde vekta. I tillegg til trening for å holde basalstoffskiftet oppe.
Stå på:-)
Lignende tråder
-
Til dere som har gått over til Armour
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 40Siste melding: 13-09-09, 17:56 -
Det har gått opp et lys for meg!
Av LilleTrille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-09-07, 20:54 -
Jeg har gått ned i vekt!
Av Ida i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 24-05-06, 17:12 -
Gått opp 3 kilo...
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 5Siste melding: 01-10-05, 13:57

Svar med sitat
Bokmerker