Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
19-07-10, 19:29 #1
Hashimoto's. Thyroid-S. Binyretræthed
Er der nogen der kan hjælpe mig?
15. april startede jeg med Thyroid-S fra Thailand. og det er gået både godt og skidt. jeg har stillet min egen diagnose, og ved en del om kosttilskud og den slags.
Mit TSH har ligget på omkring 8 siden 1998, T4 på 12, langsom puls, lavt blodtryk, 36 temp om morgenen, underlige fedtklumper under knæene, etc. etc. og for nogen år siden tog jeg pludselig 10 kg. på, sådan bare.
Siden 2000 har jeg været temmelig træt, og det har været svært at finde ud af hvad der var hvad. I 2008 døde min elskede kæreste Marianne af cancer, og jeg havde passet hende længe, og derefter skete også en masse bras fra familien, så jeg har været så træt, så træt, så træt.
Og jeg har sagt til min læge mange, mange gange, tror du ikke det er stofskiftet, og han siger bare, når du har tabt dig, så forsvinder det andet.
Så fik jeg igen taget blodprøver i marts, og nu var der sket noget andet, det var at flere af levertallene var blevet mere end fordoblet, så blev jeg bange.
Men det blev vendepunktet, jeg var nødt til 100% at blive min egen læge. og så startede jeg med Thyroid-S.
Så jeg fik taget blodprøver i marts og igen her 7. juli ( altså efter 2 mdr. på Thyroid-S) - og det hele så meget bedre ud - jeg blev så glad. så glad.
Tsh var nu faldet til 0,01 - Kolesterol LDL fra 5,2 til 3,3 - T4 steget fra 12 til 23, t3 på 5,50 - gtf fra over 160 til 69. Men nu syntes min læge pludselig at jeg skulle i behandling, så han vil have blodprøver igen om 2 måneder).
jeg har i denne periode også læst en masse herinde på forummet ( kommer snart til mit spørgsmål....) og sikke en masse hjælp jeg har fået. TAK, TAK, TAK.
Fandt ud af at så måtte jeg vist også have binyretræthed, testede mig selv efter Wilsons metoder, og ja. jeg har rigtig meget binyretræthed.
nu har jeg fået nogle binyreekstrakter, men er usikker på om jeg kan tage dem med THYROID-S ( 3 piller om dagen - 180).
Jeg er ikke meget for at slippe mine skjoldbruskkirtelpiller, som gør mig så meget godt?
Lignende tråder
-
Test dig selv for binyretræthed (iris-testen)
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 06-03-12, 08:00 -
Hårmineralanalyse og binyretræthed
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 2Siste melding: 05-02-12, 11:29 -
Kan ikke øge dosis pga binyretræthed?
Av Honeyhob i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 08-01-10, 11:56 -
Binyretræthed, søvnmangel, cortisol, melatonin, DHEA m.m.
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 30-11-09, 17:35 -
Adrenal-Thyroid Connection - binyretræthed
Av ninus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 20-02-08, 20:38

Svar med sitat
Bokmerker