Takk for tilbakemeldinger alle sammen!

Ja, Gunnda, jeg føler meg også veldig varm. For varm. Ligger med laken på natta selv om varmen ikke er så høy om dagen. Og våkner flere ganger om natta med følelsen av å koke. Jeg er jo i overgangsalderen også, men det er litt mer enn vanlig, dette her.

Jo, D3 er høy. Men vil ikke D3 være høy på veldig mange nå på sommeren om de er litt ute i sola? Jeg tror ikke jeg har Sarkoidose, Finn.

I går tok jeg 50 mg Levaxin og fjernet 0.25 grain thyroid. Fordi jeg følte meg så opphetet i går, går jeg ned til 12.5 mg levaxin og og ned 0.50 grain thyroid i dag, og tenker å teste ut det fremover. Heller gå litt sakte frem. Jeg er litt utålmodig av meg. Og D3 er fullstendig borte, bortsett fra det jeg får i kosten. Så tenker jeg at jeg legger til en vedlikeholdsdose på D3 på 10-15 mg (myndighetenenes anbefaleing er 10) hver dag fra når symptomene bedrer seg, untatt de dagene jeg får sol. Høres det lurt ut? Jeg bør vel få i meg noe D3 siden jeg bruker HC?

Og Finn, jeg holder jo øynene åpne for både at levaxin ikke vil fungere, eller at den kan fungere. Jeg er som vanlig lett skeptisk, det kan være en fordel, og det kan være en ulempe! En annen ting er at jeg som hadde problemer med å konvertere T4 til T3 lurer jo på hvor mye av Levaxinen som vil omdannes hos meg, da.

Ikke lett, dette her!