Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
15-07-10, 11:14 #1
Når lægen presser... (om "for lavt" TSH).
Hej Leya

Vi hører så tit om, at en ellers vellykket (eller næsten) behandling for hypothyreose ødelægges af større hensynstagen til TSH end til den syge... De fleste skriver som du, at de er blevet "overtalt". Andre er blevet skræmt af lægen til at reducere dosen, og endnu andre insisterer selv på reduktion af medicindose fordi lægen har bibragt dem den opfattelse, at TSH er et stofskiftehormon og at TSH derfor altid må holdes over et bestemt værdi, for at deres krop ikke skades af et "for lavt TSH" (hvilket er en direkte løgn).
Håber du gider fortælle om, hvordan lægen har overtalt dig? Hvilke argumenter er blevet fremsat og hvad specielt fik dig til at følge lægens påbud? Det vil (tror jeg) hjælpe andre i lignende situation, hvor de syge står nærmest forsvarsløse over for lægen og lader sig presse til (i realiteten) at få det værre. Det er altid godt at have et eksempel at følge, end at stå helt alene under lægens pres.
Håber også, at andre gider fortælle, hvordan, med hvilke argumenter/ord I er blevet tvunget til at reducere medicindose, og efterfølgende blev værre af det?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker