Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
15-07-10, 09:10 #1
Levaxin - skyld i endret væskebalanse?
Jeg synes jeg har fått endret væskebalansen kraftig etter at jeg begynte på medisin.
Jeg har alltid gått på vekta om kvelden og om morgenen - og har derfor god "koll" på hva som er vanlig døgnvariasjon fra kveld til morgen hos meg. Det har alltid vært 0,6-0,8kg dersom det ikke har vært noe "ekstra" den dagen.
Nå har dette endret seg. Jeg drikker mindre enn før på kvelden, men må likevel opp om natta. Og fra kvelden til morgenen ligger nå døgnvariasjonen på 1kg, sjelden under ...
Noen flere som opplever det samme? Heldigvis har jeg ikke andre plagsomme symptomer som synlig vannansamling. Men jeg liker ikke dette uansett. Og denne nattetissingen ødelegger søvnen min...
Dere som bruker naturlige thyroider - er dere plaget på samme måte? Ikke plaget?
Eller - "er det bare meg?"Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
De gangene jeg har hatt for høye prøvesvar og en følelse av at det er min skyld
Av cathrin i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 11-05-11, 20:25 -
endret smak og luktesans
Av Aurora Sophie i forumet Nevrologiske konsekvensene av lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-03-08, 21:34 -
Endret smakssans?
Av veumjenta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 07-02-08, 00:58 -
Ã… jobbe skift - kan en få endret arbeidstiden?
Av marge i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-07, 14:51

Svar med sitat
Bokmerker