Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
12-07-10, 15:06 #16
Sv: Avføringstest, pengene ut av vinduet?
Så bra! Nå ble jeg glad. Som du sikkert forsto var jeg litt bekymret for hvordan dette skulle gå. Egentlig litt samme erfaring som jeg har fra tarm/mage begynte å fungere bedre selv om det var candida. Var i kjempeform -æ dessverre varte det jo ikke evig, men vi tar med oss alle de gode periodene vi får.
Har du forsøkt melatonin? Eneste som funker for min egen del 2-3 mg time før sengetid. Blir advart mot melatonin og autoimmune sykdommer men jeg har ikke merket forværring.Søvnen er forsatt det store problemet. Jeg har jobbet med Wilsons råd. Noen netter sover jeg som en gudinne, andre netter ligger jeg som en mark og vrir meg i senga. Og alt henger jo sammen, ikke sant?
Vekselbruk er bra. Akkurat som ferie når man har hus og hage. Man bare endrer form for sysselsetting har jeg funnet ut. Blir allikevel langt mindre sliten av noen timer med malekosten enn min vanlige jobb.Jeg kjenner at monotont arbeid fungerer dårlig, da blir jeg raskt sliten. Jeg må drive vekselbruk. En gammel gartner sa det slik: Det er hvile i å skifte arbeid. Det stemmer veldig bra for mitt vedkommende. Så etter en tung arbeidsøkt på noen timer kunne jeg altså gå ut og spa bed. Det kunne jeg ikke gjort for noen måneder siden!
Fortsatt god sommer og håper det blir frodig og fint i de nye bedene dine Ruth!
H:-)

Hei rexxy69
Svar med sitat
Bokmerker