Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
12-07-10, 12:26 #1
Ultralyd av mistenkelige lymfeknuter på hals
Hei!
Så har jeg fått enda en bekymring ;) Dere vet jo at jeg ikke er alt for fornøyd med fastlegen min. Viste henne for noen uker siden lymfeknuter på høyre side av halsen, under øret. Regner med det er flere som er ganske svære, kjennes ut som en stor hard masse. Spurte om dette kunne være kreft, men nei det trodde hun ikke. (Er det nok å TRO??)
Har hatt disse i allefall fire måneder nå etter at jeg begynte å legge merke til de.
Iallefall... fikk henvisning til øre-nese-hals for et par måneder siden pga. at jeg stadig mistet stemmen. Timen har blitt forsinket grunnet nye datasystemer, men forrige uke fikk jeg omsider timen. Stemmen er ikke lenger et problem, men legen var veldig tydelig på at jeg måtte ta ultralyd av knutene på høyre side av halsen. Han bestemte seg rimelig kjapt etter å ha kjent på halsen... Så nå blir det ultralyd på onsdag. Jeg er ikke akkurat i storform til å takle slike "kanskje kreft" nyheter nå som både stoffskifte og binyrer er på tur. I tillegg er jeg rimelig forbannet på fastlegen- som så fint sa sist gang at jeg er "for opptatt av å være frisk".
Dagens hjertesukk. (Hadde Hodkins lymfom for 20 år siden.. )
Lignende tråder
-
Ultralyd....
Av Linn i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 11-11-09, 21:12 -
Ultralyd
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 04-06-08, 11:57 -
Irritert hals?
Av Zena i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 6Siste melding: 20-04-08, 10:50 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
Normale prøver - men mange symptomer, bl.a. varm hals ...
Av Tily i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 06-08-07, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker