Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
11-07-10, 18:00 #6
Sv: Min datter på nå 14 år fikk endelig begynne med Levaxin
Du vil ikke få tilbakemelding på at hun er for lav før vitaminer og mineraler er under referanseverider og kommer med stjerne. Legestanden bryr seg sjelden om nedre del av referanseområdet. Det vet vi jo alt om fra stoffskifteprøver - det samme gjelder andre blodprøver.
Om hun var for lav før hun begynte på Levaxin kan jeg ikke forstå hvordan Levaxinen skal gjøre noe med vitamin og mineralstatus i kroppen. Endret kosthold ja - Levaxin nei
Be om å få utskrift av disse prøvene og post dem her..
Det var jo ikke rare greiene: Hva med FT3? og Rt3? og en ny Anti-TPO? TRAS? Hvite blodlegemer og hvite med differansieltelling er greit, samme med B12, folat, sr, crp. Selen og sink, kalsium og magnesium bør måles, sammen med kobber, ferritin, vit. A, D, E og K. Det er så enkelt og kan bety forskjellen mellom et helt og et halvt liv om hun får de rette tilskuddeneDe prøvene som skal tas neste gang er : TSH, FT4, hb, kobalamin, folat, sr, crp, leuko med diff i følge brevet vi har fått.
Jeg synes det er tragisk at man lar et barn gå med antistoffer og familiehistorie med hypotyreose og "venter" på ett mirakel i 6 år. Dette mirakelet er svært sjeldent. Undres samtidig over hvorfor dere alle har blitt syke. Er det noe i omgivelsene? Klor, Flour etc - tungmetaller? Hva slags kosthold har dere? Kan det ligge noe her - har resten av familien også antistoffer? Genetisk? Bruker resten av dere også Levaxin, og hvordan har dere det?
Mange spørsmål og du velger selvfølgelig selv om du ønsker å gå inn i det. For din datters skyld ville jeg (om jeg var deg) forsøkt å trenge igjennom og forsøkt å finne noen av årsakene her om mulig slik at ditt barnebarn kanskje kan slippe å få hypotyreose eller hashimotos.
Uansett fint at det går fremover med din datter - lykke til!
H:-)
Lignende tråder
-
En gladmelding: Jeg fikk Levaxin på bakgrunn av høy TPO :-)
Av Marina73 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 22Siste melding: 15-05-08, 17:54 -
Kan man få høyt blodtrykk av å begynne på Levaxin???
Av jojo75 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 3Siste melding: 27-03-08, 11:01 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14 -
Fikk en datter for 8 mnd siden og følte meg elendig
Av sørlandet i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 26-04-05, 11:04

Svar med sitat
Bokmerker