Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
13-06-10, 18:11 #1
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Hei.
Jeg kan starte med å ramse opp symptomene mine:
* Trett, aldri opplagt. Til tider så tung i kroppen at den minste ting er et ork.
* Sår/hes stemme hele tiden
* Ofte kvalm
* Til tider svimmel
* øresus, fått diagnosen tinitus
* hevelse i hender og føtter av og til
* problemer med fordøyelsen; enten forstoppelse eller akutt diare - dette er regelmessig/alltid tilfelle.
* fryser lett, med vekselsvis svette ved den minste ting. Har områder på kroppen der det er kronisk kald hud
* DET VERSTE: jeg mistet til mine store fortvilelse veldig mye av håret for et par år siden, men dette stopper bare ikke
mister fortsatt masse hår i perioder som stadig kommer tilbake, det rekker aldri å vokse seg tykkere igjen
* Verker/ vondt i muskler og ledd
* Det er veldig vanskelig å konsentrere seg, og å huske som jeg gjorde før.
Dette er det jeg kommer på nå..
Det eneste som er "problemet" mitt, er at jeg ikke er overvektig eller da har gått opp noen kilo. Det virker som om alle automatisk avfeier meg på grunn av dette!
Verdiene mine er:
S-Fritt T3: 5,5 (3,6-6,0)
S-Fritt T4: 14 (10-23)
Jeg ligger visst da i nedre normale område...og da får jeg beskjed om at jeg kan IKKE ha lavt stoffskifte, og at jeg heller ikke får prøve medisiner.
Kan dere hjelpe meg med råd eller tips?
Begynner å bli ordentlig frustrert, sliten og lei meg over å få null hjelp etter mange år med dette:(
Det skal nevnes at min mor også har lavt stoffskifte.
På forhånd takk!
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Normale prøver - men mange symptomer
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 101Siste melding: 20-02-16, 08:17 -
Normale verdier...men alle symptomer - får ikke hjelp!
Av tessan i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 8Siste melding: 14-06-10, 20:58 -
Hva er normale verdier på calsium, kalium og kreatinin?
Av Linn i forumet Normalverdiene?Svar: 7Siste melding: 13-11-06, 18:48 -
Normale verdier????
Av Nala i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 09-10-05, 22:31

Svar med sitat
Bokmerker