Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Threaded View
-
06-07-10, 13:36 #1
Nyoperert og nettopp fjernet hele kjertelen
Hei folkens !
Nyoperert og nettopp fjernet hele kjertelen, ferdig med jod-behandling og venter på svaret fra kroppsscanningen.
Har lest og lært allerede her inne på forumet, mest hva man skal tørre å krangle med legen om hva dosering av medisiner angår.
Tar 175mcg Levaxin i 4 dager og 150mcg i 3 dager for å øke fra 150 som var alt for lavt. Har i tillegg fått 3x10mcg Liothyronin hver dag. Denne sier legen skal seponeres etter 10 dager uten at jeg helt forstår hvorfor. Den merket jeg jo bedring av allerede etter 2 dager.
Ledd og muskler er som på en 80år gammal kaill ;) (er 40+), humøret i dass, så dette gidder jeg ikke i lengden. Her må det sterkere krutt til og har bedt legen om å få øke dosene og prøve meg litt frem.
Fastlegen min er genial men er litt uviss på hvordan kreftavdelingen tar det når fastlegen overstyrer dem's doseringer ?
Hva tror folk her inne da ? Er det bare å kjøre sitt eget løp å drite i følelsene til legen på poliklinikken ? ;)
Blodverdier bryr jeg meg ikke så mye om, kjenner mer på kroppen når det begynner å bli bra. Sist jeg IKKE var bra så sa legene 2 ganger at blodverdiene var helt fine, helt til de ett år etterpå fant ut at jeg hadde kreft... og nølende begynte å innrømme at verdiene KANSKJE var litt lave!
Derfor ikke spør hvilke verdier jeg har for jeg aner ikke
Fint forum forresten...
Lignende tråder
-
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Nyoperert
Av rutta3 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 4Siste melding: 17-11-09, 11:21 -
fjernet halve skjolbruskkjertel
Av cyrene i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 26-10-07, 21:25 -
Noen her som har fjernet kjertelen med Rad Jod / operasjon?
Av Roald i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 10-08-07, 22:12 -
Nyoperert..
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 6Siste melding: 06-04-05, 22:18

Svar med sitat
Bokmerker