Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
01-07-10, 18:54 #1
Lavt stoffskifte eller binyretretthet??
Jeg er litt i tenkeboksen enda over hva som egentlig skjer i kroppen for tiden.
I dag fikk jeg et innfall på jobb fordi jeg fikk lettere panikk over at jeg følte at "tåka" kom sigende,og at jeg snart skulle ha samtale som jeg visste skulle kreve mye av meg. Det endte med at jeg satset, tenkte binyrer eller ikke binyrer, og smelte til med 30 mg thyroid... dermed var hele dagsdosa på 2 1/4 G Thyroid konsumert før kl 12.00. Og du og du hvor bra jeg har følt meg i dag.. Tok i tillegg 15 mg til fordi jeg endret teori fra binyrer til mere thyroid. Og er i mye bedre form ennjeg harvært de siste dagene.. Syns det er fryktelig vanskelig å skille binyretretthet fra hyposymptomer...
Mine symptomer har den siste tiden bestått av
Brainfog
vektøkning
følelse av at jeg er litt svak
nattesvette
kald på hender og noe kald ellers i kroppen
Følte at jeg ble litt værre etter tyroidinntak,men nå lurer jeg jo på om det er noe jeg innbiller meg fordi jeg faktisk er hypo.
Har startet med å smøre meg med hydrocortison på morgen, og har startet med DHEA 12.5 mg. Reduserte litt med thyroid fordi jeg antok at binyrene mine sviktet,følte meg litt bedre i en dag,men såble det værre i dag. Og resten av historien vet dere nå.
Så nå har jeg tenkt å ta 90 mg thyroid kl 08 mot 75mg til nå, så tror jeg at jeg begynner å ta 60 mg ved ca 11.30 - 12.00 tida. Har tatt 45 mg ved denne tida før,og 30 mg ca kl 14. En følelse jeg har er at kroppen også responderer på større doser om gangen,og ikke små doser som Balder har anbefalt meg..
Hva slags tanker gjør dere andre dere om det jeg tenker og har drevet på med?
Lignende tråder
-
Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Av Vigdis i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 953Siste melding: 09-09-14, 21:29 -
Lavt stoffskifte eller utbrent??
Av Søvniiiig i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 25-01-09, 12:37 -
Lavt stoffskifte eller ?
Av Sonye i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 3Siste melding: 13-03-08, 17:56 -
Har jeg lavt stoffskifte eller.....?
Av jan-1962 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 21-01-08, 17:54 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker