Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Operert for kreft
Threaded View
-
22-06-10, 23:13 #3
Sv: Det var kreft...
Hei,
Jeg ble operert i to omganger høsten 2009. På grunn av et større prosjekt jeg jobbet i den tiden, ble radiojod behandling gitt først i februari 2010. Rett etter operasjonen brukte jeg Liothyroxin som etter ca. 2mnd ble byttet til Levaxin. Jeg trengte ikke å være uten medisin i påvente av radiojod behandlingen på grunn av at jeg fikk Thyrogen sprøyter (2 ) for å oppnå tilstrekkelig høy TSH verdier.
Altså, Tuppelura, du må ha høye TSH verdier før du kan få RAI behandling.
;-( (Sikkert slitsomt)
Du burde også være i så kalte ”lav joddiett” 1-2 uker før RAI.
Eulalia, så vidt jeg vet er Thyroid kirurgi blitt overført til Rikshospitalet. Jeg har gått på alle kontroller i Radium, men operasjon, RAI, og alt etterpå har skjedd på Riks. Kjempe flinke folk! (og hyggelige også)(og delvis de samme som på Radium). Såret mitt er nesten umulig å se, må bare huske å dekke den om jeg er i solen.

hilsen Sini
Lignende tråder
-
Det var kreft...
Av tiks i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 23Siste melding: 16-08-10, 20:48 -
Operert for kreft i skjoldkjertel. Nytt ubehag i halsen
Av sugarfre i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 8Siste melding: 02-03-07, 00:35 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker