Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Tråd: Operert for kreft
Threaded View
-
22-06-10, 20:37 #1
Operert for kreft
Hei!
Har nettopp registrert meg som bruker av forumet etter å ha lest denne tråden. Fikk selv diagnostisert kreft i skjoldbruskkjertelen i mai måned og fikk fjernet hele kjertelen ved operasjon 9/6. Går nå og venter på jod-behandling og lurer også veldig på andres erfaringer i denne venteperioden uten både skjoldbruskkjertel og/eller thyroxintilskudd. TSH har steget enormt høyt på kort tid og lurer på hva som er normalt for pasienter som oss. Jeg hadde allerede etter 11 dager en TSH på 34, mens den etter 13 dager var på hele 58,6! Er det normalt at det skal stige så mye så raskt? Er jo fortsatt et par uker igjen til jeg skal behandles med jod... Hvordan er det når vi omsider skal begynne med thyroxin - blir det pangstart på høye doser og risikerer vi eventuelt bivirkninger av dette? Trist å høre at andre rammes av det samme, men samtidig er det jo også godt å kunne utveksle erfaringer og treffe likesinnede. Det er jo tross alt en nokså sjelden diagnose... Hvordan har det gått med dere andre nydiagnostiserte og-opererte i ettertid?
Lignende tråder
-
Det var kreft...
Av tiks i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 23Siste melding: 16-08-10, 20:48 -
Operert for kreft i skjoldkjertel. Nytt ubehag i halsen
Av sugarfre i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 8Siste melding: 02-03-07, 00:35 -
Kreft
Av Stina i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 02-05-06, 23:28 -
Operert.....
Av Hege i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 12Siste melding: 12-08-05, 08:40

Svar med sitat
Bokmerker