Et av problemene med hele det apparatet jeg har gått inn i nå på Balder, er at jeg opplever at det baller på seg hele tiden. Legen vil for eksempel at jeg skal ta en ny avføringsprøve senere, for å se om jeg er kvitt parasitt og bakterier. Som altså er nokså alminnelige, og etter det jeg har lest, er lett å få igjen. Så jeg ser ikke poenget med den testen. Både på grunn av prisen, det blir mye penger tilsammen, og fordi jeg tror det er en kamp mot vindmøller.

Jeg tenker jo hver gang jeg bruker leppepomade at her er det sannsynligvis psudomonas, det er visst mye av den i brukt sminke! Eller såpestykker for den saks skyld. Og hver gang jeg spiser en rå gulrot eller salat, vel, hvor godt skylt er den egentlig, litt jordbakterier, altså pseudomonas kan det jo være der, ikke sant! Så derfor tenker jeg at det er en kamp mot vindmøller. Og jeg har ikke tenkt å starte et liv som bakteriehysteriker nå..

Det jeg leser om olivenbladekstrakt gjør at jeg tenker at det kan sikkert være godt for mye, og kan sannsynligvis ikke skade.

Det er spennende det det du sier, rexxy69 om at også det å bruke hydrokortison hjelper magen. Så hva hjelper av det jeg gjør? Ikke så godt å vite. Men å holde meg unna brød og gjær virker i allefall nå.

Jeg bruker probiotika nå, men ikke olivenbladekstrakt.