Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Skift fra Euthyrox
Threaded View
-
19-06-10, 14:50 #3
Sv: Skift fra Euthyrox
Jeg har også besøgt Hans Perrild, og er nysgerrig på, om han har kunnet hjælpe dig. Personligt tror jeg der er grænser for, hvor langt danske læger vil hjælpe - og der findes begrænsede muligheder for behandling i Dk. Men måske tager jeg fejl - har han kunnet hjælpe dig?
Jeg har selv fået et ekstremt lavt T3 niveau efter at have fået fjernet min kirtel i 2008 - niveauet ligger konstant på 1,2 altså under mindsteværdien på 1,4. Lægerne på Riget siger, at det er fuldstændig underordnet, og vil nærmest ikke høre tale om overhovedet at måle min T3-værdi. Erfaringen siger mig dog, at T3 giver øget velværd, overskud og energi, så min tiltro til lægevidenskaben er dalende.
Lignende tråder
-
Dårligt stofskifte eller ej - Euthyrox eller ej?
Av hannemiriam i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 08-04-10, 16:05 -
Hvad indeholder Euthyrox?
Av lilli i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 12Siste melding: 05-04-10, 19:52 -
Mystisk. Meget bedre på Euthyrox
Av Lene i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 5Siste melding: 21-08-09, 23:37 -
ny medisin merck euthyrox
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 14-04-09, 18:28 -
Ã… jobbe skift - kan en få endret arbeidstiden?
Av marge i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 6Siste melding: 26-03-07, 14:51

Svar med sitat
Bokmerker