Jeg blir ikke bedre. Har hyppige "anfall" eller hva jeg skal kalle det, opptil flere ganger i timen, som regel når jeg slapper av. De varierer i styrke. I går kveld satt jeg ved pcèn, merket jeg holdt på å "dette ut", prøvde å vente litt og kjenne etter puls på halsen. Kjente ingenting, og begynte å hoppe rundt for å få gang på systemet. Da ble jeg "normal" igjen, dog litt shaky. Mistenker at jeg besvimer om jeg ikke gjør noe, for denne "tilstanden" blir sterkere og sterkere tankene mer og mer "ullne" og kroppen tyngre å bevege. Noen ganger kjennes det også ut som hendene raskt blir iskalde, fra fingertuppene og innover.
Synes det er kjipt å gå de 100 meterne til butikken, for dette skjer uansett hvor rolig jeg er, helt uanmeldt.
Skvetter også mer, og kjenner det fysisk i kroppen, føles som en dusj av adrenalin for filleting. En slags "spent/nervøs" magefølelse, selv om tankene er rolige. Blir nå mer svimmel når jeg reiser meg, og kjenner et slags trykk i hodet etter noen sekunder.

I denne tilstanden blir det i alle fall ikke noe jobbing på meg.. Har et "prøveark" fra endoen med tsh og t4 jeg kan levere når som helst, tror det går inn på mandag. Har også brev fra fastlegen med aldosteron. Noen andre prøver dere ville tatt om dere opplevde noe lignende? Det kan jo hende pennen min "ramler" på arket..... for slik som dette vil jeg slettes ikke ha det mer Har forresten økt Erfa til 120 mg de siste dagene, uten at jeg merker noen forskjell enda.

Alle tanker mottas med takk!! Er litt desperat nå og fastlegen er ikke verdens mest hjelpsomme. (Skal bytte når jeg flytter, men det tar vel noen uker før jeg får ny her jeg bor nå, om jeg prøver det?)