Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Threaded View
-
17-06-10, 16:59 #1
Avføringstest, pengene ut av vinduet?
Jeg er svært usikker, jeg har vært på Balder, tatt en kostbar avføringsprøve som viser at jeg har mye av bakterien Pseudomonas aeruginosa samt parasitten Blastocytis hominis.
Jeg går nå på antibiotika mot disse, holder på med kuren mot Blastocytis akkurat nå. Legen på Balder gjorde meg oppmersom på at denne behandlingen jeg er i nå er omstridt blant konvensjonelle leger.
Og jeg ser jo ved lesning på nettet at jeg sannsynligvis vil få inn ny dose av Pseudomonas ved å for eksempel bruke en lebestift eller spise litt dårlig vaskede grønnsaker. Så den er vel tilbake etter noen måndeder? Så hva er vitsen? Er det noen vits? Hvis noen har erfaringer eller kunnskap er jeg takknemlig for tanker tilbake. Parasitten Blastocytis er veldig vanlig, og anses som harmløs av skolemedisinen, og er i tillegg veldig vanskelig å bli kvitt. Jeg føler meg litt lurt.
Det eneste jeg syntes var interessant med prøven jeg tok, var at den viste null av de gode bakteriene vi skal ha i tarmen. Tiltross for at jeg har proppet meg i månedsvis med yoghurt med probiotika og annen probiotika i forskjellige styrkegrader.
Grunnnen til at jeg begynte på Balder, var hjelp med magen. Jeg har hatt unormalt mye luft i magen i mange år, og var lei av å ha det slik.
Jeg har sluttet med gluten. Nå har jeg også, etter Balderlegens ønske, sluttet med melkprodukter en periode, fordi jeg har en forhøyet reaksjon på blodprøver på kasein. Så jeg vil vel si at jeg det siste halve året har vært mye bedre i magen enn jeg var før.• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat
Bokmerker