Jeg smilte og nikket til legen, for jeg kjente at om jeg skulle diskutere mer hadde jeg begynt å grine, og sist gang det skjedde skulle jeg sendes til psykolog, og det orket jeg ikke få beskjed om i dag...

Jeg er helt enig i at ft4 skal opp!! Har ikke problemer med hjertebank, så da kjører jeg på! Jeg har det ikke så kult for tiden, nei... Skal absolutt be om 125mg, det er dessuten den billigste i forhold til dosen på Apotek1. Skal forsøke å ringe kontoret å be om resept nå, har ikke ny endotime før om en måned (utsatte den, så jeg får spyttprøvesvar først). Ellers hadde jeg håpet å ha ting litt mer på stell siden jeg skal flytte snart. Lurer jeg litt på om jeg får ny endo i Rogaland. Om noen har anbefalinger på både fastlege og endo der i strøket setter jeg pris på pm!

Lurer på hvilken dose jeg ender opp på. Det er vel greit å finne grensen for overdosering og- jeg skal lete lenge med dette tempoet
N`Finn, det er fint du passer på Det er liksom ikke like lett å finne utav ting for tiden, gitt. Skal begynne på binyrestøttetilskuddene i morgen igjen, tror det vil hjelpe og.