Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
12-06-10, 14:34 #10
Sv: Hvor hurtigt mon T3 kombo behandling virker
Kære Alle. Tak for jeres svar.
>Nielssigne, du skiftede efter 14mdr fra T4 til Erfa? Har det hjulpet? Hvorfor prøvede du ikke T3?
>kaja, du skriver at du fik varmen+ lidt energi tilbage af t3+t4 kombo, hvor hurtigt skete det efter skifte fra ren t4 behandling?
Jeg kan ikke overskue at skulle give t3 behandlingen nye 18 mdr at virke i før jeg prøver noget andet, så derfor spørger jeg til hvor hurtigt folk er blevet indreguleret med t3?
>Finn, det lyder til at du har meget erfaring med erfa/armour! Er der fortilfælde hvor folk har haft helt fine fT3 og fT4 tal (øvre grænse) ligesom mig, men stadig har været syge, og som så har fået det bedre af at tage enten mere T3 eller naturligt hormon? Alternativt skal man jo begynde at spekulere i anden bagvedliggende sygdom.
uha sikke mange spørgsmål, på forhånd tak...
Lignende tråder
-
Hydrocortison - hvor meget og hvor længe?
Av Babe i forumet HydrocortisonSvar: 15Siste melding: 24-06-10, 19:06 -
Throid, Armour osv. når virker det?
Av Bille i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-04-10, 22:10 -
Armour - hvordan virker det på meg?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 120Siste melding: 21-09-07, 18:31 -
VIrker homopat medisin?
Av gutt_81 i forumet Alternativ behandlingSvar: 9Siste melding: 31-08-07, 10:25 -
Hvor hurtigt virker Eltroxin?
Av gitteh i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 01-03-07, 10:34

Svar med sitat
Bokmerker