Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
11-06-10, 17:55 #1
Slått helt ut hos øyelegen, hva skjer??
Hei godtfolk!
I dag har jeg hatt en "spennende" opplevelse hos øyelegen. Under undersøkelsen dryppet han øynene for å utvide pupillen, og målte også trykket. Jeg ble plassert på venterommet, følte meg fin og prøvde å lese (som selvsagt var vanskelig;)) og skulle spasere til toalettet. Gikk fem steg og verden gikk fullstendig rundt. Klarte å sette meg igjen og fikk komme inn å legge meg flatt. Fikk våt klut i pannen. Ting gikk virkelig rundt, jeg var "ikke med" i det hele, ble helt nummen i kroppen og hadde nedsatt muskelstyrke. Prøvde å reise meg til sittende posisjon etter noen min., men måtte ned igjen. Pusten var tung og det kjentes ut som jeg "glemte" å puste.. Ubehagelig! Begynte også å fryse og skjelve. Har ALDRI reagert slik på noe før. Blodprøver, operasjoner, alt har gått greit. Så blir jeg slått ut slik av øyedråper??
Hva skjer a? Noen tanker? Dette ønsker jeg virkelig å unngå i fremtiden.. ekkel følelse å ikke ha kontroll på kroppen!! Tror jeg var på besvimelsens rand, slik kjentes det ut i alle fall. Legen sa dette var en veldig sjelden reaksjon, og den var vanligst hos barn. En annen dame sa dette var blodtrykksfall. Var ikke i form til å spørre og grave, men lurer jo på denne reaksjonen, da...
Har fått spyttprøvekit fra Scandlab, er spent på resultatene
Forøvrig har jeg ikke Sjøgrens (fikk papirlapp på øynene), men skjeve hornhinner. Legen mente dette kunne føre til den tørre følelsen jeg har hatt. Håper briler hjelper..
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker