Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
08-06-10, 17:06 #3
Sv: Posttraumatisk Hypothyreose
Helvede fryser til is, før "man" behandler fibromyalgi med thyreoideahormoner, kære rexxy69.

Pregabalin (Lyrica) er det sidste skud på stammen af medicinske guldgruber for medicinalindustri. Oprindeligt antidepressiva, nu til "behandling" af neurogene smerter.... Det er ikke i medicinalindustristøttet lægestands interesse at fravige denne fantastiske diagnose, som indtil fornylig var en skraldespands-diagnose ingen respekterede, men nu, lige pludselig vælter sundhedspolitikere og privatsponsorerede "forsknings"institutioner over hinanden for at flytte fibromyalgi fra en syndrom- til en sygdom-kategori. Der er masser af penge at tjene på fibromyalgi og det slipper man ikke grebet om, kan du være sikker på, rexxy69. Heller ikke patientorganisationer går fri af at støtte om de samme læger og lægemiddelfirmaer, der opretholder sygdommen længst muligt, for at tjene mest muligt.... Jeg havde et enormt skænderi forleden på et board i Danmark, hvor medlemmerne af Dansk Fibromyalgiforening afviste pure andet, end det dikterede af medicinalfirmaerne....
Beklager, rexxy69
. Det må være op til den enkelte, selvtænkende sygt menneske at redde livet ved at lytte, lære og tænke selv. De som er for syge til at kunne gøre det, de er på livstid dømte til et liv i pinsler og hjernen dopet af psykofarmaka forklædt som smertemedicin.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Mickel Therapy® for CFS, ME og Fibromyalgia
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 21-11-09, 14:53

Svar med sitat

Bokmerker