Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hej fra endnu en ny
Threaded View
-
08-06-10, 08:25 #3
Sv: Hej fra endnu en ny
Ja, jeg ved du har ret Anisa...operation er ikke lig med ingen problemer...tværtimod, men jeg må håbe på det bedste og har ingen forventninger omkring hvordan det bliver.
Med hensyn til radiojod, så var kombinationen med mine to typer medicin et forsøg på at få den til at skrumpe og selvfølgelig stabilisere. Hvis den skrumpede ville de så forsøge med jodbehandlingen. Desværre er den ikke skrumpet. Problemet med den behandling er så også mit forhøjede stofskifte. Endokrinologen tolker ud fra mine tal, at det er meget sandsynligt, at stofskiftet efter en sådan behandling vil blusse op og det der er tilbage vil blive "agressivt", hvis man kan sige det sådan. Så vidt jeg husker har lægen ikke været inde på den der forbehandling før jod som du nævner.
Jeg vil forsøge at få fat i det jeg kan af mine tal. Har fået rykket min operation til august.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Endnu en ny fra Danmark (Giaro)
Av Admin i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 11-02-09, 18:25 -
Anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 1Siste melding: 11-02-09, 14:09 -
Endnu en ny fra Danmark
Av Giaro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 25Siste melding: 01-08-08, 16:03

Men vent nu med at takke lægerne til du har noget at takke dem for... Det ved man først senere i forløbet.
Svar med sitat
Bokmerker