Hei

I dag har jeg vært hos en drøm av en lege på Balder. Så langt virker det sånn i alle fall. Han langet ut mot legemiddelindustrien som promoterer Levaxin, og sa at det viktigste var å lytte til mine symptomer mer enn blodprøver. Sånn tolket jeg det i alle fall når han sa at han hadde pasienter som gikk på 1 grain og noen som gikk på 6,5, da jeg spurte om TSH.

Uansett: Jeg fikk resept på Cortef og DEHA. Hadde lavt kortisolinnhold men ok spyttprøver. Fikk likevel DEHA fordi vi sammen kom til at jeg nok hadde trette binyrer også (jeg merker jo klart at jeg har det...).

Men jeg er litt forvirret nå. Skulle begynne med DEHA en uke først og så spe på med Cortef. Cortef var dyrt og man kunne legge på seg av det, så har ikke veldig lyst å ta det. Men akkurat nå er jeg litt desp. Jeg merker jo at Erfaen virker men jeg har fått overdoseringssymptomer (hjertebank) på 2, 5 grain, samtidig som jeg fremdeles har hyposymptomer, så dette er vel et tegn på at binyrene sliter antar jeg. Tåler lite stress og høye lyder feks.

Har kun tatt 1 grain i dag for å roe ned og skal prøve å gå på to grain fra nå av.

Huff synes det er litt skummelt å begynne med helt nye greier. Kan dere som har prøvd noe av dette likevel anbefale det?

Er litt lei av alt i dag, føler jeg aldri kommer til å bli ordentlig bra....
Legen sa det kunne ta laaang tid så det er bare å smøre seg med tålmodighet.... nok en gang