Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
02-06-10, 20:05 #11
Sv: Kvinne i nød med høy anti-TPO søker ridder på hvit hest (dvs. erfaring og visdom:
Kjære Rosin,
jeg har gått på Erfa i 2, 5 uker og er strålende fornøyd med det. Men jeg synes jeg har litt overdoseringssymptomer (hjertebank og litt hyper i hodet). Tror det er binyrene. Jeg skal til legen på Balder fredag og få svar på spyttprøver.
I dag snakket jeg med en som hadde vært på Balder nylig og fått DHEA bare fordi vedkommende ba om det, var ikke tatt spyttprøver en gang. Så om du ikke skulle få det hos en eventuell konservativ endokrinolog, kan du prøve Balder. Jeg skal melde tilbake hvordan det går på fredag. Er såååå klar for litt DHEA, har hørt mange merker bedring med det!! En missing link som på en måte kommer på plass....håper jeg da
Ønsker deg virkelig all lykke til
God klem
Lignende tråder
-
Min erfaring med lavkarbodiett
Av NoraH i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 12Siste melding: 11-12-09, 01:19 -
Nykomling som søker svar
Av HeiDisign i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 13-01-08, 09:46 -
Min erfaring med operasjon
Av Juliemor i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 1Siste melding: 21-11-06, 11:03 -
Er det noen her som har erfaring med homeopati?
Av Thyr i forumet Alternativ behandlingSvar: 3Siste melding: 01-09-06, 11:34 -
Når på dagen dere tar levaxin ?
Av ung mor i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 13Siste melding: 06-04-05, 22:21

Svar med sitat

Bokmerker