Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
21-05-10, 19:27 #13
Sv: Lavt stofskifte og problemer med NY Eltroxin
Hashimoto's?

Hmm... hvordan kan lægen kalde det "subklinisk myksødem" ved jeg heller ikke og da slet ikke "hvor der har været tidligere normale perifere tyroniner med TSH op mod 10" og "Stærk TPO-antistof positiv med værdi 3580."
Nej, nej.... jeg tror ikke at hele 3580 TPO-er dematerialiserer sig på ganske få måneder, uden at du har haft din behandling justeret med formålet.
Hold da helt op, Nielsigne! Sikken redelighed! Intet under at du har det ad Pommern til, med denne ongoing inflammation. Nu mangler du blot at tjekkes for TRAS, når du omsider er trådt ind i antistof-universet. Før man ved om du evt. du har TSH-blokerende TRAS - kan man ikke stole på at dit TSH er korrekt. Det kan i givet fald være en del (meget?) højere end det berettiger lægerne til at kalde din sygdom for "subklinisk myksødem". Det er vigtigt at finde ud af.
Hurra for digital signatur, hva`?
(P.S. "Digital signatur" betyder, at indehavere af sådan een kan via website Sundhed.dk gå ind og læse, hvad der er skrevet i egne læge- og hospitalsjournaler.)• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker