Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
14-05-10, 21:57 #11
Sv: Blodprøve uden ft3 og ft4
Da sygdommen blev opdaget i 1998, insisterede speciallægen på, at jeg havde arvet den. "Netop den variant, du har, er SÅ typisk arveligt betinget. Hvor er din mor, hvad er hendes adresse", sagde manden og hev en blok fremm, dybt bekymret for mig mor ... som ikke har den sygdom. Et par år efter fik hun Hashimotos.
Jeg har læst, at den amerikanske læge dr. Datis Kharrazian sætter de af sine patienter, der tilsyneladende ikke har noget antistof, til at spise hvede i seks uger. Hvis der er noget antistof, vil hveden få det frem, så man ved, hvad man har at gøre med, er hans argument.
Så ... jeg har en liiille bekymring der går på, om jeg kunne være sådan en, der skal testes på den måde. Det kan jeg så ikke blive, for så er jeg kvalt i hvede, inde jeg når resultatet. Men det er en anden historie.
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker