Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post

Hele Per Egil Hegges bog "OG SÅ MÅ DU IKKE STILLE SPØRSMÅL!" findes her. Ikke mindst afsnit nr. 3 er forløsende! Jeg tror vi trænger til en ny bog, fordi det lader til, at de skidne læger har formeret sig til et flertal - igen.
Ja, jeg leste hele den boken og det er helt utrolig at legene fortsatt ikke er villige til å ta det innover seg og at stoffskifte er en ting de alle burde sette seg grundig inn i.

Det enest som jeg kan se kanskje kan hjelpe er at alt kommer ut i media og at det blir en skikkelig offentlig oppvask, kanksje men bare kanskje legene da vil få en oppvekker og faktisk forstå hvor mange det er som lider seg igjennom legebesøk der man blir stemplet som det ene og det andre, hvor man ikke møter forsåelse, hvor man blir mistenkeliggjort osv. I tillegg til alle de syke og deres familie og venner sin kamp for å holde hodet over vannet. Mange av de med hypotyreose kjemper jo ikke bare mot legene heller men også med å bli trodd av sine nærmeste, mange blir også skilt og mister venner. Jeg klarer bare ikke å forstå hvordan folk ikke klarer å forstå at så og si ingen folk velger dette frivillig, der er vel ingen av oss som vil være syke, som vil ligge og ikke orke noe, som ikke orker å være sosiale, jobbe, trene, og ellers ikke gjøre ting man liker fordi man rett og slett ikke orker/klarer.

Hvordan kan noen tro av vi liker å være så "selvopptatte", bare tenk det å kunne funger som normalt og få til det man ønsker, hvem er det vel som frivillig velger det bort??? Ingen jeg vet om i hverfall.