Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
04-05-10, 09:12 #4
Sv: Hyper etter første dose Levaxin - er det mulig?
Kære Abiela

12-14 timers søvn hver nat er jo også for meget i det lange løb. Intet under at du har ligget søvnløs efter den første dose Levaxin. Men ellers og uanset at det kan betyde nogle (besværlige men ufarlige) hyper-symptomer i tilvænningsfasen, er det nødvendig netop for dig (kræft i skjoldbruskkirtlen), at du bliver gode venner med Levaxin.
Som forh. kræftpatient skal dit TSH være undertrykt til nærmest umålbart, netop for at hindre at enkelte restceller fra den nu bortopereret kirtel kan begynde vokse igen. Det betyder at du nok bliver sat på en slutdose af Levaxin, der er højere end for andre med hypothyreose.
Der er ingen grund til at være bange for medicinen og det bedste vil være, at tage en dag ad gangen i begyndelsen, velvidende om at Levaxin for dig skal opfylde to gode formål: 1. mildne hypothyreose efter operation og fremover, 2. hindre restcellerne i at vokse igen. Det ville de gøre hvis TSH blev målbart (for lille dose Levaxin) da TSH netop stimulerer disse celler til at vokse sig større og flere.
Rigtig god bedring, Abiela
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Høy dose Levaxin!?
Av emma i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 13Siste melding: 01-10-10, 16:09 -
Hva er en høy dose levaxin?
Av flerengstrand i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 18Siste melding: 30-03-08, 17:09 -
Redd for å bli hyper etter doseøkning
Av Dahlia i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 18-03-08, 21:34 -
dårligere form etter økt dose
Av Thyr i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 23-05-06, 10:42 -
Hvor høy dose Levaxin?
Av i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 27-04-05, 19:16

Svar med sitat
Bokmerker