Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
30-04-10, 12:44 #18
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Nu har jeg gået rundt om mig selv i næsten tre måneder og kigget på bøtten med ERFA. Jeg indrømmer, at jeg har været bange for at gå i gang med dem. Bange for eventuelle bivirkninger, men mest af alt bange for, at dette sidste håb om at få det godt igen skulle slå fejl.
Men i dag har jeg taget den første 30 mg. ERFA. De seneste måneder har jeg fået 75 mkg. Euthyrox dgl. I dag har jeg så udskiftet de 50 mkg Euthyrox med 30 mg. ERFA og har derudover taget 25 mkg Euthyrox.
Jeg er rigtig spændt på, hvordan det kommer til at fungere.
Tusind tak til Jer her på forummet, der har hjulpet med så mange informationer og med at give mig mod til at komme i gang! Jeg rapporterer herinde jævnligt, efterhånden som jeg mærker en ændring. I dag har jeg ikke mærket andet, end at jeg har været en anelse nervøs, men det vidste jeg, at jeg ville være :-)
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker