Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
05-11-09, 21:06 #31
TOM for Armour!!
Hei. Lenge sia jeg har vært her.
Fikk meg også en overraskelse på lørdag da jeg skulle bestille Armour ...og fikk beskjed om at det kunne være leveringsvansker. De skulle undersøke og ringe meg etter helga...hørte ikke noe fra dem, så jeg ringte og purra på - fikk da beskjed om at de ikke fikk tak i - og visste ikke når det evt kom til å bli på markedet igjen. Jeg tok mine siste Armour idag...så dette kan bli spennende.
Kun Levaxin er ikke nok for meg.
Har ringt Balderklinikken - og håper ny resept kommer snart. Spent på hva jeg får som et alternativ, og hvor lang tid det tar å få det.
Noen som vet hvorfor det er tomt på verdensbasis - og hvilket stoff det er tomt for? To tanker som slår meg (og dette er bare tanker jeg har)- gris og svineinfluensa...tør de ikke bruke noe fra grisen i disse tider, eller mangel på gris pga mye nedslaktning?? ..eller er det et stoff i Armour som nu brukes i svineinfluensavaksinen?? Who knows....
Lignende tråder
-
Økning av dose
Av HeidiN i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 9Siste melding: 27-05-08, 16:20 -
Regulering av dose i graviditeten.
Av Unn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 17Siste melding: 26-01-07, 16:02 -
Armour økning etter blodprøvesvar
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 25-09-06, 20:04 -
Økning Armour - bedre form
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 13Siste melding: 15-06-05, 21:06 -
Økning/regulering Armour....
Av ella i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 04-04-05, 22:00

Svar med sitat

Bokmerker