Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
29-04-10, 15:07 #23
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Ja, mange leger mener det blir for mye T3 gjennom å ta kun Thyroid. Det er mer T3 i grisens kjertel enn i vår. Samtidig tenker jeg at folk som tok kun Thyroid før den syntetiske levaxin oa ble oppfunnet, de hadde det jo bra? Noen mener det blir tøft for hjertet med litt forhøyet T3.
Doser: prøv deg frem! Selv tar jeg dose en når jeg våkner, dose to mellom kl 11-12 30 og siste dose mellom kl 14 -16. Den siste bør ikke være for sein, med mindre du skal være oppe halve natta! Ta Thyroid fire timer etter måltider? Vel, hvis du spiser med så lange mellomrom? To timer etter siste måltid og en halv til hel time før neste måltid har jeg hørt.
Du sier at du er bedre på Thyroid enn på Levaxin. Det er jo kjemepfint! Grunnen kan blant annet være at kroppen din ikke klarte konverteringen av T4 til T3. Og da fungerer vi mennesker ikke så bra. Jeg hadde det slik. Og lurer av og til på hvor mange som går sånn, mens legen sier prøvene er "fine"! Det er en skremmende tanke....• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Svar med sitat

Bokmerker