Viser søkeresultater 1 til 10 av 131
Threaded View
-
29-04-10, 14:12 #23
Sv: Erfa Thyroid og erfaringer.
Takk for opplysningen.
Har startet opp med levaxin på morgenen i dag, pluss 60 mg thyroid og 30 mg thyroid kl 13. Fikk egentlig beskjed om å ta lunsjdosen mellom 14 og 15... Men når er det egentlig best å ta andre dose
Tok 2 dose i dag da jeg følte jeg var på tur ned, hadde egentlig flaks for jeg tenkte opprinnelig 2. dose 4 timer etter frokost.. som var kl 9( er det ikke 4 timer etter måltider en skal ta stoffskiftehormoner
)
Syns jeg har fungert godt i dag...
selv om jeg en liten stund var i tvil da jeg ble litt trøttere enn vanlig rundt 10 -11 tida.. Men det har uansett vært mye denne uka, så jeg bare husker på følelsen inntil videre. Føler nok at jeg er litt hypo enda, fikk "lov" å ta 15 mg thyroid ekstra v /behov.
Blir spennende om de kan finne ut av hvorfor jeg ble så syk på levaxin; som f.eks selenmangel eller andre "greier"; hun syns det i hvertfall var påfallende hvor bra jeg hadde blitt på thyroid. Syns ikke det er så påfallende og spesiellt jeg da.. Det er ikke akkurat fres over innholdet i levaxinen.
I hvertfall har jeg bestemt at levaxinutprøvinga får en marginal tidsfrist på seg hos meg, hvis de da ikke finner ut at jeg er i totalt underskudd på selen eller noen andre åpenbare greier som får fart i levaxinen.
Er det forresten stor forskjell på innholdet/ konsentrasjonen av hormoner i thyroidtabletten og i blodbanen? Legen mente det ble alt for mye tilskudd av t3 gjennom å ta mye thyroid..
Kan sikkert hende vi har samme legen Damen ; håper du har en bedre dag i dag enn i går.
Blir spennende å høre hvordan blandingseffekten blir for deg Vigdis.
Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Armour Thyroid - dosis, erfaringer
Av Louise i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 25Siste melding: 21-06-07, 23:34

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker