Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: TSH hos mænd (nora)
Threaded View
-
07-11-08, 21:13 #1
TSH hos mænd (nora)
Hej nora

Du skrev en gang for ret længe siden, at mænd kan have forhøjet TSH uden at have problem med stofskifte. Har du mulighed for evt. at uddybe?
Det kunne godt ligne en ny kamp i farvandet her hos os. Min søn er 33 år og en standardblodprøve i anledning af et helbredstjek viser TSH på 3,96. I min verden tyder det på at han er ved at udvikle et stofskifteproblem og Fanden tager mig, om jeg lader det ske at lade læger afvise at udrede ham. Om jeg så skulle sende ham til Belgien og spise havregrød resten af mit liv. Han er ikke selv klar over konsekvenserne af stofskifteproblem. Han tror bare, at en stærk vilje kan ordne problemerne for ham. Det virkede jo alle andre gange, ikk`? Jeg derimod ved, at alle hans år med uddannelse, en god stilling og meget fin arbejdsindsats - kan bare ikke vedligeholdes/bevares når brain fog og andre "stofskifte-velsignelser" bliver mere reglen end undtagelsen. Så jeg er ved at varme op til, endnu en gang - at gå på barrikaderne og denne gang - ved jeg hvad jeg skal konfrontere og hvordan jeg skal bære mig ad. Det må bare ikke overgå min søn.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Thyroid Support for Mænd
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 0Siste melding: 13-04-09, 22:58 -
TSH hos mænd (nora)
Av Anisa i forumet TSHSvar: 1Siste melding: 10-11-08, 08:14 -
nora?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 16:50 -
Nora?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 09-02-07, 21:41

Svar med sitat

Bokmerker