Jeg har tenkt å sette fastlegen på en liten test som jeg håper han består. Har gått på Levaxin siden januar og jeg er særdeles utålmodig med å bli bedre. Har økt dosen til 125 mcg i dag men jeg har liksom ikke den store troen på at det skal gjøre underverker....

Kommuniserer med legen via mail, det fungerer fint for da får jeg sagt det jeg vil, og så ringer han meg gjerne opp igjen. Skal skrive en mail nå om at jeg vil ha en backup plan med Erfa Thyroid med start om fire uker dvs når de 125 mcg har fått stabiliert seg mer, så jeg har et klart utgangspunkt. Har time hos Balder om seks uker, men plutselig fikk jeg det for meg at det er verdt å gjøre et forsøk med fastlegen først. Billigere og mer praktisk.

Han kommer sikkert til å ramle av stolen eller i alle fall rynke pannen når jeg introduserer backup planen min. Jeg trenger derfor å vedlegge et eller annet seriøst infoskriv om Erfa. Jeg har sett noen har lagt ved link til dette i forumet tidligere men jeg klarer ikke finne det igjen. Kan noen derfor være så snille å gi meg denne linken på nytt, dersom de kjenner til en?

Har en ide om at jeg mangler t3 siden jeg er så trøtt om morgenen. Fryser gjør jeg fortsatt, om enn ikke så mye som før. Nesten litt flaut å gå med lue, boblejakke, skjerf og hansker nå som det er knallsol og vår (om enn en litt kjølig vår).

Har også ett spm til dere Erfa- brukere: Gikk noen av dere ned i vekt med dette? (vet at du gjorde det n'Finn; men flere?) Jeg har ikke lagt på meg mer enn 3-4 kg ca, men det ligger på magen for det meste, and i hate it.

Også et lite smp til: har jeg forstått det rett hvis Armour nå er byttet ut/erstattet med Erfa slik at det er Erfa som er "tingen" fra nå?

Takker igjen for svar, og for dette supre forumet som jeg i det lengste håpet jeg ikke skulle føle behov for å bli en del av, men som gir meg så mye likevel akkurat nå.

Berit:-)